Навчально-методичний центр природничої освіти
Керівник центру д.пед.н., проф. Сяська І.О.
Мета діяльності навчально-методичного центру природничої освіти полягає у створенні сприятливого освітнього середовища для здійснення якісної професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін та фахівців у галузі природничих наук.
Напрями діяльності центру:
активізація навчально-дослідницької діяльності студентів;
створення наукових інформаційних ресурсів з проблем природничої освіти;
створення умов для науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти та викладачів;
організація та проведення навчально-методичних семінарів, дискусійних платформ, круглих столів для викладачів, студентів, учителів загальноосвітніх шкіл;
залучення до діяльності центру обдарованої учнівської молоді з метою задоволення її потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації.
Структура центру: 1) аудиторія для проведення лекційних, групових і гурткових занять, круглих столів, дискусійного кола, тренінгів із мультимедійним супроводом подачі навчального матеріалу; 2) навчальна лабораторія методик навчання біології та основ здоров’я; 3) навчальна лабораторія анатомії і фізіології людини; 4) навчальний практикум біорізноманіття безхребетних; 5) навчальний практикум цитології та гістології; 6) кабінет ботаніки та фізіології рослин; 7) зоологічний практикум та зоологічний музей; 8) кабінет основ медичних знань та валеології.
Очікувані результати діяльності центру: формування системи компетентностей та soft-skills навичок майбутніх учителів природничих дисциплін.
Формування загальних і фахових компетентностей:
Формування soft-skills навичок:
здатність генерувати нові ідеї (креативність);
розвивати гуманітарне та ноосферне мислення;
розвивати інтелектуальну та ціннісно-мотиваційну сферу;
здатність працювати у команді й вміння виявляти міжособистісну комунікацію.
У межах діяльності навчально-методичного центру природничої освіти під керівництвом проф. Сяської І.О. функціонує студентська проблемна група «Упровадження інноваційних технологій екологічної освіти і виховання школярів у практику середньої школи». План роботи проблемної групи на 2021 - 2022 н.р.:
https://drive.google.com/drive/u/2/folders/0BxPumZKggbyLaTcwdG03ZTlBaFU?resourcekey=0-DOaLkgXuUi3XncvBNf0TXw
Положення про студентський науковий гурток \ проблемну групу:
https://www.rshu.edu.ua/images/nauka/pol_pro_stud_nauk_gurtok_29112019.pdf
У лабораторії анатомії та фізіології людини і тварин (керівник – проф. Марциновський В. П.) проводять заняття з вивчення анатомії та фізіології організмів. На базі лабораторії студенти працюють з мікроскопами та мікропрепаратами, моделями та муляжами, таблицями та схемами, виконують курсові та кваліфікаційні роботи.
Лабораторія анатомії та фізіології людини і тварин (гурт.№7, каб. 224)
проф. Марциновський В. П.
У 2015 році створено лабораторію методики навчання біології та основ здоров‘я (керівник – проф. Грицай Н. Б.), на базі якої організовано науково-дослідницьку роботу студентів з методики навчання біології. У лабораторії проводять заняття з дисциплін «Шкільний курс біології», «Методика викладання біології», «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров‘я», роботу «методичної майстерні» та інші.
Лабораторія методики навчання біології та основ здоров‘я (гурт. № 7, каб. 227)
У навчальному практикумі біорізноманіття безхребетних (керівник – доц. Гусаковська Т. М.) проводять заняття з вивчення будови та систематики безхребетних тварин, а також науково-дослідну роботу із зоології.
Навчальний практикум біорізноманіття безхребетних (гурт. № 7, каб. 221)