Тематика курсових робіт з навчальних дисциплін:
Фізіологія людини і тварин (спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 091 Біологія)
Методичні рекомендації до написання курсових робіт розміщені за посиланням: https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1MsIKR4zXEe3Obs4bal55QPsh5pQ_32AE
- Біологічні мембрани, їх роль в процесах збудження.
- Гіпотези і факти в проблемі виникнення потенціалу спокою і збудження.
- Виникнення, розвиток і поширення збудження по нервовій тканині.
- Механізми синаптичної передачі збудження.
- Історія вивчення біоелектричних явищ протягом 18 -21 сторіччя.
- Структура і функції м’язових волокон.
- Розвиток вищої нервової діяльності дитини.
- Вчення І.П. Павлова про типи ВНД в світлі даних сучасної фізіології.
- Фізіологічні механізми навчання.
- Сучасні уявлення про механізми пам’яті.
- Роль мотивацій в регуляції поведінки.
- Роль емоцій в поведінці і навчанні.
- Онтогенез та філогенез зорового аналізатора.
- Онтогенез та філогенез слухового аналізатора.
- Гемоглобін і його роль в еволюції тварин.
- система крові в процесі онтогенезу.
- Антигенні властивості еритроцитів крові людини.
- Вплив різних умов життєдіяльності на систему крові дітей і підлітків.
- Регуляція процесу згортання крові.
- Сучасні уявлення про імунітет.
- Серце, його вікові особливості.
- Кровоносні судини та їх вікові особливості.
- Основні принципи гемодинаміки.
- Механізми регуляції роботи серця.
- Значення праць І.П.Павлова у вивченні фізіології травлення.
- Фізіологічне обґрунтування основ раціонального харчування.
- Структурно – функціональні особливості шлунка у ссавців на етапах онтогенезу.
- Особливості дихання у різних умовах ( при підвищеному та зниженому тиску).
- Вікові особливості розвитку систем кисневого забезпечення організму.
- Механізми регуляції дихання.
- Основні механізми адаптації дихання до м’язової діяльності людини.
- Біоритми людини та їх вплив на працездатність.
- Рефлекс – як основа формування цілісної поведінки тварин і людини.
- Гомеостаз, його значення і механізми.
- Адаптація як один з принципів функціональної організації багатоклітинного організму.
- Фізіологічні механізми стресу і адаптації.
- Гормони, їх загальні властивості і фізіологічне значення.
- Функціональні особливості гіпоталамо-гіпофізарної системи та її значення.
- Фізіологічні основи нейрогуморальної регуляції функцій організму.
- Обмін білків та їх фізіологічне значення.
- Обмін вуглеводів та їх фізіологічне значення.
- Обмін ліпідів та їх фізіологічне значення.
- Вітаміни, їх роль у обміні речовин.
- Фізіологічні механізми терморегуляції.
- Структурно – функціональна організація вегетативної нервової системи.
- Роль – центральної нервової системи у регулюванні рухових функцій організму.
- Взаємодія процесів збудження і гальмування в корі великих півкуль.
- Функціональне значення лімфатичної системи.
- Функціональна асиметрія мозку.
- Умови і механізми формування умовних рефлексів.
Фізична терапія, ерготерапія при захворюваннях нервової системи (спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія)
Методичні рекомендації до написання курсових робіт розміщені за посиланням: https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1MsIKR4zXEe3Obs4bal55QPsh5pQ_32AE
1. Комплекс реабілітаційних заходів при хворобі Паркінсона |
2. Заходи фізичної терапії при неврологічних проявах остеохондрозу |
3. Відновлення навичок ходьби у пацієнтів неврологічного профілю |
4. Дитячий церебральний параліч: завдання та методи нейрореабілітації в роботі фізичного терапевта та ерготерапевта |
5. Нейрореабілітаційний процес осіб після черепно-мозкової травми |
6. Реабілітація пацієнтів з пошкодженням периферичних нервів |
7. Особливості реабілітаційного процесу при наявності апраксії |
8. Відновлення рівноваги та порушеної координації у пацієнтів з ураженням нервової системи |
9. Фізіотерапевтичні методики, що направлені на профілактику ускладнень (контрактури, пролежні, респіраторні розлади). |
10. Спастичність у роботі фізичного терапевта та ерготерапевта, методи подолання |
11. Використання допоміжних засобів в ерготерапії хворих на розсіяний склероз |
12. Реабілітаційні заходи в пацієнтів після перенесеного інсульту |
13. Ключові особливості нейрореабілітації пацієнтів з ураженням лицевого нерва |
14. Цілі кінезотерапії в різні періоди геморагічного інсульту. |
15. Кінезотерапія в реабілітації хворих з запальними захворюваннями нервової системи |
16. Особливості фізичної терапії осіб з інсультом в умовах реанімаційного відділення |
17. Фізична реабілітація хворих з хребетно-спінальною травмою |