Інформація про практики

Кафедра​​ забезпечує виконання таких видів практик: навчальної​​ (ботанічної, зоологічної), виробничої,​​ виробничої (клінічної), виробничої (педагогічної).

 

Завдання навчальної практики:

  • Поглибити і закріпити знання, набуті​​ під час​​ вивчення​​ теоретичного курсу​​ ботаніки та​​ зоології.

  • Оволодіти методами збору, кількісного обліку та складання колекцій водних, ґрунтових та наземних тварин.

  • Вивчити видовий склад найбільш поширених​​ рослин та​​ тварин району практики.

  • Вивчити екологічні групи і життєві форми​​ рослин і​​ тварин, а також морфологічні ознаки найбільш поширених​​ видів​​ району практики.

5. Ознайомитись​​ із сучасним станом​​ фіто- та​​ зооценозів природних і сільськогосподарських екосистем району практики,

6.Вивчити рідкісні та зникаючі види​​ рослин і​​ тварин району практики. Навчитись​​ дбайливому​​ ставленню до природи.

7.Ознайомитися з корисними і шкідливими видами​​ тварин і​​ тварин району практики.

  • Провести самостійні дослідження з теми індивідуальної роботи, проаналізувати їх результати і оформити у вигляді звіту.

  • Навчитися проводити зоологічні екскурсії.

За результатами навчально-польової практики студенти повинні знати:

  • 180-200 видів​​ рослин і​​ тварин місцевої фауни, їх біолого-екологічні властивості, латинські назви та систематичне положення;

  • загальну систематику комах та характеристику рядів і головних родин;

  • біоценологічні характеристики основних біотопів, де проводилися польові дослідження;

  • специфіку видових комплексів в різних біотопах та закономірності їх формування,

  • основні екологічні і морфологічні терміни та поняття;

  • роль у природі та практичне значення в житті людини виявлених видів​​ рослин​​ та​​ безхребетних​​ тварин;

  • методи боротьби зі​​ шкідливими видами безхребетних тварин, зокрема комахами-шкідниками сільського і лісового господарства;

  • рідкісні і зникаючі види​​ рослин і​​ тварин району проходження​​ навчальної​​ практики, що занесені до Червоної книги України та Європейського Червоного Списку та основні заходи їхньої​​ охорони.

 

Вимоги навчальної практики:

  • студенти повинні вміти збирати тваринні об'єкти і фіксувати їх для подальшого вивчення;

  • виготовляти колекції безхребетних тварин;

  • виготовляти​​ гербарії;

  • вести щоденник польових спостережень;

  • визначати​​ рослин і​​ тварин за різними типами визначників;

  • визначати життєві форми і екологічні групи​​ рослин і​​ тварин;

  • за габітусом та основними​​ морфологічними​​ ознаками​​ відрізняти основні систематичні групи безхребетних тварин, зокрема комах та їх личинок,

  • мати навички польових зоологічних​​ та ботанічних​​ досліджень і спостережень;

  • визначати різні типи пошкоджень,​​ які​​ завдаються рослинам безхребетні​​ тварини;

  • грамотно відображати результати спостережень в рисунках, схемах, фотографіях, таблицях;

  • аналізувати і систематизувати матеріали власних спостережень і робити висновки;

  • пов'язувати свої спостереження з вимогами шкільного курсу біології;

  • проводити зоологічні​​ екскурсії​​ для школярів.

Бази​​ навчальної практики:

-​​ Рівненський зоопарк;

- річка Устя;

- Рівненська обласна станція юних натуралістів;​​ 

-​​ Рівненський парк культури та відпочинку імені Т.Г.Шевченка (пам’ятка садово-паркового мистецтва);

- заказник місцевого значення: «Бармаки»;

- озеро Басів Кут;

- рибгосп «Панебель»;

-​​ заказник «Вишнева гора»;

- ліс с. Корнин;

- територія Решуцького лісництва.

- територія ​​ Оржівського лісництва;

-​​ Кременецький​​ ботанічний сад Тернопільської області;

-​​ Березнівський дендропарк​​ (м. Березне);

-​​ заказник місцевого значення «Дерманський»;

- Мізоцький кряж.

 

Навчальна практика на базі заказника «Вишнева гора»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання виробничої ​​ практики:

1. Поглиблення теоретичних знань на основі практичного навчання.

2. Вироблення у майбутніх фахівців умінь та навичок практичної діяльності​​ в галузі їхньої майбутньої професії.

3. Формування та розвиток професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах.

4. Формування творчого дослідницького підходу до практичної діяльності.

 

Вимоги виробничої практики:

  • під час практики студенти мають здобути​​ уміння та навички самостійно вирішувати виробничі, наукові та організаційні питання;​​ 

  • практика повинна активізувати​​ творче мислення​​ студентів, підвищувати​​ ініціативу і здатність самостійно аналізувати та узагальнювати підсумки роботи;

  • ​​ результати, отримані студентами під час виконання​​ практики​​ мають використовуватися​​ під час​​ виконання​​ курсових робіт або дипломних проектів (робіт), підготовці доповідей, статей​​ тощо.

 

Бази виробничої​​ практики:

  • Рівненський обласний краєзнавчий музей;

  • ДЛГО «Рівнеліс»;

  • Рівненський зоопарк;

  • Рівненське обласне управління лісового господарства;

  • Рівненська дослідницька​​ станція епізоотології​​ Інституту ветеринарної медицини НААН України;

  • Радіологічна лабораторія ДУ Рівненського обласного лабораторного центру;

  • Лабораторія моніторингу вод та ґрунтів Рівненської;

  • Рівненський обласний центр з гідрометереології.

 

 

H:\На сайт кафедри\Bubc3O_GVyw.jpg

 

 

 

 

H:\На сайт кафедри\jwnrTz1N7oc.jpg

 

Завдання​​ виробничої​​ (клінічної)​​ практики:

1. Ознайомлення студентів з видами, умовами та обставинами професійної діяльності в конкретних медичних і реабілітаційних закладах.​​ 

2. Розвиток та вдосконалення сукупності професійних вмінь і навичок фахівця з фізичної реабілітації.

3. Формування комплексу морально-психологічних якостей, як невід’ємної​​ частини професійної підготовки.

4. Сприяння вибору сфери майбутньої професійної діяльності.​​ 

 

Вимоги​​ виробничої​​ (клінічної)​​ практики:

  • під час практики студенти мають здобути уміння та навички самостійно вирішувати виробничі, наукові та організаційні питання;​​ 

  • практика повинна активізувати творче мислення студентів, підвищувати ініціативу і здатність самостійно аналізувати та узагальнювати підсумки роботи;

  • ​​ результати, отримані студентами під час виконання практики мають використовуватися під час виконання курсових робіт або дипломних проектів (робіт), підготовці доповідей, статей тощо.

 

Бази​​ виробничої (клінічної)​​ практики:

  • КП​​ «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР смт. Клевань;

  • Лікувально-реабілітаційний центр «Реавіта»;

  • Реабілітаційний центр «Абіліс»;

  • Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний​​ центр ім. В. Поліщука;

  • Медичний діагностичний центр «Експерт» м. Рівне;

  • КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» РОР;

  • КНП «Центральна​​ міська лікарня» РМР.

C:\Users\Інна\Desktop\Об центр реаб.jpg

 

 

C:\Users\Інна\Desktop\Клевань госпіталь 1.jpg

 

 

C:\Users\Інна\Desktop\Клевань госпіталь.jpg

 

C:\Users\Інна\Desktop\Клевань госпіталь 2.jpg

C:\Users\Інна\Desktop\Клевань госпіталь 3.jpg

 

 

C:\Users\Інна\Desktop\Серган клас масаж.jpg

C:\Users\Інна\Desktop\1643619814523.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\Інна\Desktop\1643619849502.jpg

 

 

 

 

 

Завдання​​ виробничої (педагогічної)​​ практики:

1. Поглиблення теоретичних знань на основі практичного навчання.

2. Вироблення у майбутніх фахівців умінь та навичок практичної діяльності​​ в галузі їхньої майбутньої педагогічної професії.

3. Формування творчого підходу до практичної діяльності.

 

Вимоги​​ виробничої (педагогічної)​​ практики:

- студенти повинні продемонструвати глибину знань основних розділів біологічної науки,​​ розділів шкільного курсу біології;

  • відповідність знань сучасному рівню​​ розвитку біологічної науки;

  • рівень оволодіння методикою викладання біології;

  • усвідомити​​ завдання​​ вчителя-біолога​​ щодо​​ забезпечення​​ всебічного особистісного розвитку;

  • орієнтуватися​​ у методах біологічних досліджень та практично​​ застосовувати​​ їх у професійній роботі вчителя-біолога.

 

Бази​​ виробничої (педагогічної)​​ практики:

  • загальноосвітня школа № 4;

  • загальноосвітня школа​​ ​​ 5;

  • загальноосвітня школа​​ № 8;

  • загальноосвітня школа​​ № 9;

  • загальноосвітня школа № 10;

  • загальноосвітня школа № 11;

  • загальноосвітня школа № 15;

  • загальноосвітня школа № 23;

  • загальноосвітня школа № 27;

  • навчально-виховний комплекс​​ «Колегіум»;

  • Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар».

 

Виробнича (педагогічна) практика у Рівненській ЗОШ №9