Кафедра
Завдання навчальної практики:
Поглибити і закріпити знання, набуті
під час вивчення теоретичного курсу ботаніки та зоології. Оволодіти методами збору, кількісного обліку та складання колекцій водних, ґрунтових та наземних тварин.
Вивчити видовий склад найбільш поширених
рослин та тварин району практики. Вивчити екологічні групи і життєві форми
рослин і тварин, а також морфологічні ознаки найбільш поширених видів району практики.
5. Ознайомитись
6. Вивчити рідкісні та зникаючі види
7. Ознайомитися з корисними і шкідливими видами
Провести самостійні дослідження з теми індивідуальної роботи, проаналізувати їх результати і оформити у вигляді звіту.
Навчитися проводити зоологічні екскурсії.
За результатами навчально-польової практики студенти повинні знати:
180-200 видів
рослин і тварин місцевої фауни, їх біолого-екологічні властивості, латинські назви та систематичне положення; загальну систематику комах та характеристику рядів і головних родин;
біоценологічні характеристики основних біотопів, де проводилися польові дослідження;
специфіку видових комплексів в різних біотопах та закономірності їх формування,
основні екологічні і морфологічні терміни та поняття;
роль у природі та практичне значення в житті людини виявлених видів
рослин та безхребетних тварин; методи боротьби зі
шкідливими видами безхребетних тварин, зокрема комахами-шкідниками сільського і лісового господарства; рідкісні і зникаючі види
рослин і тварин району проходження навчальної практики, що занесені до Червоної книги України та Європейського Червоного Списку та основні заходи їхньої охорони.
Вимоги навчальної практики:
студенти повинні вміти збирати тваринні об'єкти і фіксувати їх для подальшого вивчення;
виготовляти колекції безхребетних тварин;
виготовляти
гербарії; вести щоденник польових спостережень;
визначати
рослин і тварин за різними типами визначників; визначати життєві форми і екологічні групи
рослин і тварин; за габітусом та основними
морфологічними ознаками відрізняти основні систематичні групи безхребетних тварин, зокрема комах та їх личинок, мати навички польових зоологічних
та ботанічних досліджень і спостережень; визначати різні типи пошкоджень,
які завдаються рослинам безхребетні тварини; грамотно відображати результати спостережень в рисунках, схемах, фотографіях, таблицях;
аналізувати і систематизувати матеріали власних спостережень і робити висновки;
пов'язувати свої спостереження з вимогами шкільного курсу біології;
проводити зоологічні
екскурсії для школярів.
Бази
-
- річка Устя;
- Рівненська обласна станція юних натуралістів;
-
- заказник місцевого значення: «Бармаки»;
- озеро Басів Кут;
- рибгосп «Панебель»;
-
- ліс с. Корнин;
- територія Решуцького лісництва.
- територія
-
-
-
- Мізоцький кряж.
Навчальна практика на базі заказника «Вишнева гора»
Завдання виробничої
1. Поглиблення теоретичних знань на основі практичного навчання.
2. Вироблення у майбутніх фахівців умінь та навичок практичної діяльності
3. Формування та розвиток професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах.
4. Формування творчого дослідницького підходу до практичної діяльності.
Вимоги виробничої практики:
під час практики студенти мають здобути
уміння та навички самостійно вирішувати виробничі, наукові та організаційні питання; практика повинна активізувати
творче мислення студентів, підвищувати ініціативу і здатність самостійно аналізувати та узагальнювати підсумки роботи; результати, отримані студентами під час виконання практики мають використовуватися під час виконання курсових робіт або дипломних проектів (робіт), підготовці доповідей, статей тощо.
Бази виробничої
Рівненський обласний краєзнавчий музей;
ДЛГО «Рівнеліс»;
Рівненський зоопарк;
Рівненське обласне управління лісового господарства;
Рівненська дослідницька
станція епізоотології Інституту ветеринарної медицини НААН України; Радіологічна лабораторія ДУ Рівненського обласного лабораторного центру;
Лабораторія моніторингу вод та ґрунтів Рівненської;
Рівненський обласний центр з гідрометереології.
Завдання
1. Ознайомлення студентів з видами, умовами та обставинами професійної діяльності в конкретних медичних і реабілітаційних закладах.
2. Розвиток та вдосконалення сукупності професійних вмінь і навичок фахівця з фізичної реабілітації.
3. Формування комплексу морально-психологічних якостей, як невід’ємної
4. Сприяння вибору сфери майбутньої професійної діяльності.
Вимоги
під час практики студенти мають здобути уміння та навички самостійно вирішувати виробничі, наукові та організаційні питання;
практика повинна активізувати творче мислення студентів, підвищувати ініціативу і здатність самостійно аналізувати та узагальнювати підсумки роботи;
результати, отримані студентами під час виконання практики мають використовуватися під час виконання курсових робіт або дипломних проектів (робіт), підготовці доповідей, статей тощо.
Бази
КП
«Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР смт. Клевань; Лікувально-реабілітаційний центр «Реавіта»;
Реабілітаційний центр «Абіліс»;
Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний
центр ім. В. Поліщука; Медичний діагностичний центр «Експерт» м. Рівне;
КП «Рівненська обласна клінічна лікарня» РОР;
КНП «Центральна
міська лікарня» РМР.
Завдання
1. Поглиблення теоретичних знань на основі практичного навчання.
2. Вироблення у майбутніх фахівців умінь та навичок практичної діяльності
3. Формування творчого підходу до практичної діяльності.
Вимоги
- студенти повинні продемонструвати глибину знань основних розділів біологічної науки,
відповідність знань сучасному рівню
розвитку біологічної науки; рівень оволодіння методикою викладання біології;
усвідомити
завдання вчителя-біолога щодо забезпечення всебічного особистісного розвитку; орієнтуватися
у методах біологічних досліджень та практично застосовувати їх у професійній роботі вчителя-біолога.
Бази
загальноосвітня школа № 4;
загальноосвітня школа
№ 5; загальноосвітня школа
№ 8; загальноосвітня школа
№ 9; загальноосвітня школа № 10;
загальноосвітня школа № 11;
загальноосвітня школа № 15;
загальноосвітня школа № 23;
загальноосвітня школа № 27;
навчально-виховний комплекс
«Колегіум»; Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар».
Виробнича (педагогічна) практика у Рівненській ЗОШ №9